Klachten
Als het niet loopt zoals het moet….
Wij vinden het heel erg belangrijk dat u tevreden bent over onze behandeling. U moet een dokter hebben die u kunt vertrouwen en waar u op een prettige manier mee om kunt gaan. Toch kan het gebeuren dat dingen niet lopen zoals het moet. Indien u een klacht heeft, kom dit dan bespreken met de betreffende medewerker. Wij zullen goed naar u luisteren en notitie nemen van uw klacht. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het met u op te lossen. U kan uw klacht ook digitaal doorgeven
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.
Online regelen
Actueel
Vaccinaties 2024 griep en pneumokokken
Patiënten die in aanmerking komen voor een griepvaccinatie krijgen vanaf half oktober de uitnodiging thuis. U wordt i...
Plannen nieuwbouw huisartspraktijk de Getijdenmolen
Recent hebben we handtekeningen gezet om te komen tot een nieuwe locatie voor onze praktijk. De huidige praktijk is schi...